Klachten
Klachtenafhandeling – Eikenhout Interieurs
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal verloopt zoals gepland. Dat vinden wij bij Eikenhout Interieurs erg vervelend om te horen. We nemen elke klacht serieus en kijken graag samen met jou naar een passende oplossing.
Je kunt je klacht mailen naar: info@eikenhoutinterieurs.nl
Wij streven ernaar om zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, inhoudelijk te reageren.
Niet tevreden over de afhandeling?
Ben je als consument niet tevreden met de uitkomst van onze klachtbehandeling? Dan kun je je klacht voorleggen aan:
-
De Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.sgc.nl -
Of via het Europees ODR Platform
https://ec.europa.eu/consumers/odr
Ben je een zakelijke klant en kom je er met ons niet uit? Dan kun je je klacht ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.org via www.thuiswinkel.org.